ח"כ קטי שטרית: 'רוצה לזמן דיון בהתנהלות המפכ"ל'

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ קטי שטרית: 'רוצה לזמן דיון בהתנהלות המפכ"ל'

    ח"כ קטי שטרית ב'מהדורה המרכזית': "אין חקירה וכתבי אישום לאותם ביריונים ואלימים שקוראים למרד ויורקים על ח"כים ושרים, איזה מסר אנחנו מעבירים? רוצה לזמן דיון בנושא ההתנהלות המפכ"ל מול השר בן גביר. נראה שהשר פועל שיצליח, אבל נראה שהמפכ"ל פועל נגד. הציבור רוצה בסוף פתרונות, אני לא יכולה לראות מה שהיה עם עמי אשד והמפגינים, זה נראה הזוי"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    18:13
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on "זה רגע שלא אשכח לעולם" | הרב ישראל מאיר לאו בראיון מרגש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ קטי שטרית לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורה המרכזית': "לא יאומן שאין עצורים ואין חקירה וכתבי אישום לאותם ביריונים ואלימים שקוראים למרד ויורקים על ח"כים ושרים. מזכירה את הנערות שישבו חודשים בהתנתקות, איזה מסר אנחנו מעבירים?"

    "יש להם הרבה כסף, פעילים ופרסומאים. הכניסו אותי לקבוצה מאורגנת וממומנת, שנותנים גיבוי משפטי ועידוד לעצורים. רוצה לזמן דיון בנושא ההתנהלות המפכ"ל מול השר בן גביר. נראה שהשר פועל שיצליח, אבל נראה שהמפכ"ל פועל נגד. הציבור רוצה בסוף פתרונות, אני לא יכולה לראות מה שהיה עם עמי אשד והמפגינים, זה נראה הזוי"

    "הזמבורות בתוך האוזן, הטרדת משפחות אנשי ציבור, זה לא אפשרי. הגענו לאיזשהי נקודת אל-חזור. המשטרה ומערכת המשפט צריכים לעשות בדק בית. אנשי האופוזיציה בחדר המו"מ מבינים את הבעיה שהובילה לרפורמה במערכת המשפט. אבל אין להם ברירה, המפגינים נושפים בעורפם, הם מבינים את הצורך"

    "הקואליציה הדגישה חד-משמעית, שיהיה גיוון של שופטים: פריפריה, חרדים, ערבים וכל המגוון שישקף את הפסיפס של מדינת ישראל. כל אזרח ירגיש שמקבל מענה בבית המשפט. בשלוש הרשויות, השופטת, המבצעת והמחוקקת צריכים גיוון. במבצעת והמחוקקת העם בחר בגיוון, עכשיו חובתה של השופטת לבחור במקצועיות וגיוון".

    האזינו



    0 תגובות